Do TVP ABC napłynęło wczoraj
4 718 maili z odpowiedziami na 14 konkursowych pytań, które były publikowane na stronie internetowej kanału – co godzinę inne pytanie, od godz. 8.00 do 21.00. Konkurs poprzedzony był kampanią outdoorową: zwiastuny w kinach w różnych miastach Polski, plakaty na autobusach, billboardy, a także cross promocja na innych antenach TVP.
TVP ABC przekazało użytkownikom Facebooka 10 wejściówek na niedzielną (4 czerwca) imprezę w Ergo Arenie w Gdańsku, której TVP ABC jest współorganizatorem. Jest to otwarte spotkanie dla całych rodzin, podczas którego dzieci i ich rodzice mogą poznać bliżej gwiazdy związane z TVP oraz uczestniczyć w koncercie Margaret.
Od 1 czerwca o godz. 20.05 tylko w TVP ABC widzowie mogą oglądać nową serię animowaną
„Krecik i Panda”. To nowość, którą zauważyli i już polubili najmłodsi widzowie.