Największą widownię zgromadził 2 lipca (niedziela) program publicystyczny „Bez retuszu” prowadzony przez Michała Adamczyka. Średnia widownia wyniosła 725 tysięcy widzów, przy udziałach 5,5% i zasięgu niemal 1,4 mln widzów. Drugim najchętniej oglądanym programem podczas weekendu w stacjach informacyjnych był niedzielny „Teleexpress Extra” ze średnią widownią przekraczającą 681 tys. (udz. 6,92%).
Popularnością widzów cieszyło się także sobotnie specjalne wydanie serwisu informacyjnego TVP INFO o godz. 21:50. Program zgromadził ponad 600 tys. widownię (udz. 5,01%). „Studio Polska” – program publicystyczny prowadzony przez Magdalenę Ogórek oraz Jacka Łęskiego, obejrzało w sobotni wieczór niemal 600 tys. widzów (udz. 5,8%).
Średni dzienny zasięg TVP Info w minioną sobotę i niedzielę wyniósł 5,8 mln widzów (RCH).