Kanał dziecięcy Telewizji Polskiej w pierwszym półroczu 2017 r. był najchętniej wybierany przez najmłodszych widzów w obu grupach: 4+ oraz 4-12.
Największą popularnością cieszył się serial animowany „Stacyjkowo”, średnia widownia programu w 4+ wyniosła 651 882 widzów (udz. 3,6%).
Dużą oglądalność zgromadził także serial „Rodzina Rabatków”, ponad 426 tys. widzów (udz. 2,7%).
W grupie 4-12 również wygrał serial animowany „Stacyjkowo”, średnia widownia ponad 266 tys, udziały 24,6% oraz nowość TVP ABC „Księga ksiąg” - ponad 205 tysięcy oglądających przy udziałach 21,4%.
Justyna Karnowska Dyrektor TVP ABC, odnosząc się do sukcesu Anteny powiedziała -
„
to dla nas ogromna satysfakcja, ale także zobowiązanie, aby jeszcze staranniej dbać o atrakcyjny kontent programowy. Naszą siłą są znakomite polskie i zagraniczne animacje oraz audycje skierowane do najmłodszych widzów. Na pierwszym miejscu stawiamy realizację misji nadawcy publicznego, jednocześnie dbając, aby wszystkie nasze propozycje programowe dla najmłodszych były mądre, bezpieczne i atrakcyjne. Słuchamy naszych widzów, obserwujemy trendy rynkowe, chętnie korzystamy z wiedzy pedagogicznej, która merytorycznie ukierunkowuje nasze działania”. Justyna Karnowska dodała, że przy znaczącym wsparciu Zarządu TVP udaje się Antenie wypracowywać nowe projekty edukacyjne, które wkrótce ukażą się w TVP ABC.