Kampania została doceniona za unikalną w skali rynku integrację kampanii z programem telewizyjnym „Zatrzymaj chwile” emitowanym na antenie TVP1. W jej efekcie marka Voltaren zanotowała wzrost sprzedaży 3,3 razy większy niż cała kategoria, której Voltaren jest liderem.
Komunikacja marki ograniczona jest wieloma obostrzeniami, jednak kampania pozwoliła jej wyjść poza schemat, przełamać stereotypy oraz zainspirować seniorów do wyjścia poza wynikające z wieku ograniczenia. Misją marki jest zmiana wizerunku osób starszych w oczach innych, ale również w oczach ich samych.
Kampania została zgłoszona wspólnie z prowadzącymi ją podmiotami: Mediacom Warszawa, Blue Angels, Telewizja Polska, Saatchi & Saatchi IS oraz Lulu Production.
Effie Awards to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs marketingowy na całym świecie. Nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Do konkursu Effie zgłoszono w tym roku 219 kampanii w 24 kategoriach (w tym dwóch nowych: Turystyka i podróże oraz Performance marketing / e-commerce) Prace oceniło 104-osobowe jury.