Dobra passa TVP1 rozpoczęła się już w piątek. Kwalifikacje do niedzielnego konkursu PŚ w skokach narciarskich przyciągnęły przed telewizory ponad 3,3 mln widz. (24 proc. udz.). Sobotni konkurs drużynowy i zwycięstwo polskich skoczków obejrzało prawie 6 mln widzów (44 proc. udz.). W szczytowym momencie widownia wyniosła 7,3 mln, a udziały - 51 proc. W niedzielę średnia widownia zawodów w Zakopanem wyniosła prawie 6 mln widzów (39 proc. udz.).
Przez cały weekend Jedynka była liderem średnich udziałów spośród wszystkich stacji TV. W piątek wyniosły one 11,96 proc., w sobotę 14,53 proc., a w niedzielę 14,12 proc..
Top 10 Jedynki od 26 do 28 stycznia to przede wszystkim konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, „Teleexpress” i „Wiadomości”, które w niedzielę obejrzało ponad 3,1 mln widz. (18,3 proc. udz.).
W Dwójce muzyczny show „The Voice Kids” miał najwyższą, sobotnią średnią udziałów z dwóch odcinków w historii programu i został liderem pasma - średnia widownia 2,7 mln (18,23 proc. udz.).
Świetne wyniki oglądalności zanotował TVP Sport, który został liderem wśród kanałów sportowych w ostatnim tygodniu (22-28 stycznia) w grupie widzów 16-59 – udział w rynku wyniósł 0,64 proc., a w 4+ - 0,61 proc. Widzowie w sportowej antenie Telewizji Polskiej najchętniej oglądali transmisje zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich z Zakopanego oraz decydujące mecze mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn. Najliczniejszą widownię zgromadził niedzielny konkurs indywidualny – średnia 660 tys. widzów, udziały 4,3 proc., a w szczytowym momencie aż 864 tys.! Sobotni konkurs drużynowy śledziło 469 tys. (udziały 3,4 proc. i peak 594 tys.), piątkowe kwalifikacje 103 tys. (0,73 proc. i 177 tys.). TVP Sport pokazywał także oficjalne treningi i serie próbne, które cieszyły się wielkim zainteresowaniem: w piątek obejrzało je 298 tys. widz. (2,9 proc.), w sobotę – 339 tys. widz. (3,1 proc.), a w niedzielę – aż 397 tys. widz. (2,9 proc.).
Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej gromadziły setki tysięcy kibiców przed ekranami. Najlepsze wyniki zanotował niedzielny mecz o 3. miejsce (Francja – Dania), który oglądało 215 tys. widzów (udziały 1,3 proc.). Finał natomiast śledziło prawie 180 tys. osób (1,1 proc. udz.).