Sobotnie zawody z udziałem polskich skoczków narciarskich obejrzało 4,8 mln widzów (36,3% udz.). Niedzielny konkurs indywidualny przyciągnął średnio ponad 4,1 mln widz. (34,7% udz.). Skoki narciarskie były najchętniej oglądanymi propozycjami programowymi podczas minionego weekendu.
W piątek kolejne odcinki najnowszej telenoweli TVP1 „Leśniczówka” obejrzało średnio 1,7 mln widzów przy udziałach 14,2%. Serial został liderem popołudniowego pasma.
Debiutujące w Dwójce nowe show „Big Music Quiz” ze Sławomirem w roli prowadzącego wg MOR (modelu oglądalności rzeczywistej) obejrzało 2,3 mln widzów, a wg Nielsena prawie 2,1 mln widz. (11,6% udz.).
10 i 11 marca w TOP 20 najchętniej oglądanych programów spośród wszystkich stacji telewizyjnych połowa propozycji należała do TVP. Dwa pierwsze miejsca zajęły transmisje
z zawodów w skokach narciarskich z Oslo. Na trzecim miejscu znalazły się „Wiadomości”, które w sobotę z ponad 3,2 mln widownią (22,6% udz.) pokonały konkurencję.