Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Telewizja Polska udostępni w internecie alternatywną wersję komentarza. Korzystając z aplikacji mobilnej TVP Sport lub oglądając mecz na stronie sport.tvp.pl kibice będą mieli możliwość wyboru wersji komentarza. Oprócz wersji telewizyjnej w czterech meczach dostępny będzie komentarz autorstwa duetu Piotra „Izaka” Skowyrskiego oraz Macieja Iwańskiego. Alternatywną relację otrzymają trzy grupowe mecze reprezentacji Polski oraz mecz finałowy. Partnerem akcji jest marka Coca-Cola, która prowadzi kampanię „Gotowi na emocje”. Dodatkowe materiały z komentatorami dostępne będą na platformie woah.com.
-
Współpraca „Izaka” z redakcjami sportowymi to kolejna odsłona kampanii „Gotowi na emocje” – informuje Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services. –
Chcemy pokazać fanom marki i futbolu emocje, nie tylko te które widzą na murawie stadionu, trybunach, czy sami przeżywają w domu, ale też te, które nie do końca widać – w studio TV, czy w redakcji portali o tematyce sportowej. Kampania jest o sile kibicowania, dlatego też Izak pokaże jak wygląda ten gorący mundialowy czas w najbardziej znanych redakcjach sportowych, bez których nie można sobie wyobrazić emocji towarzyszących Mistrzostwom Świata – komentuje Damian Podawca.
-
Telewizja Polska jest nowoczesna i idzie z duchem czasu. Jesteśmy otwarci na nowe formy komunikacji – komentuje akcję Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport. –
Dlatego postanowiliśmy po raz kolejny połączyć dwa żywioły – telewizję i Internet, dziennikarstwo sportowe z e-sportem. Podczas trzech meczów grupowych reprezentacji Polski oraz meczu finałowego nasi widzowie będą mieli wybór pomiędzy komentarzem tradycyjnym zarówno w telewizji oraz internecie, a komentarzem alternatywnym. Relacje z meczów prowadzone przez Macieja Iwańskiego oraz „Izaka” w znacznie większym stopniu skupione będą na spontaniczności, autentycznych emocjach oraz prezentowaniu ciekawostek i nieznanych faktów. W ten sposób poprzez doświadczenie profesjonalnego komentatora wsparte energią najpopularniejszego influencera e-sportowego chcemy dostarczyć naszym widzom nowe wrażenia na najwyższym poziomie – podkreśla Marek Szkolnikowski.
Alternatywny komentarz meczów jest rozwinięciem akcji, jaką Telewizja Polska wraz z Coca-Colą przeprowadziła w 2016 roku przy okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Cieszący się wówczas największą popularnością komentarz meczu towarzyskiego z Holandią osiągnął wynik 300 tys. odtworzeń.
Materiał wideo z komentatorami TVP dostępny jest pod adresem:
https://www.youtube.com/watch?v=XXM1W6oLZy8