Średnia oglądalność meczu, w którym Rosja pokonała 5:0 drużynę Arabii Saudyjskiej wg MOR wyniosła w TVP1 5,2 mln widz. i w TVP Sport 965 tys. widz. Średnia widownia NAM to 3,7 mln widz. (38,4%) w Jedynce, a w TVP Sport prawie 690 tys. widz. (7,1% udz.). W szczytowym momencie pierwsze mundialowe rozgrywki oglądało w TVP1 prawie 4,7 mln widzów przy udziałach 43,5%, w TVP Sport 815 tys. widz. (8,5% udz.).
W Jedynce znakomite wyniki oglądalności zanotowało studio Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej – 2,1 mln (19,5% udz.) oraz Ceremonia Otwarcia – prawie 2 mln widz. (24,6% udz.). W TVP Sport transmisja z uroczystości rozpoczęcia Mundialu przyciągnęła ponad 513 tys. widz. (6,6% udz.).
Najlepszy wynik oglądalności w historii kanału TVP Sport wśród programów informacyjnych zanotował „Mundialowy wieczór”. Program obejrzało 182 tys. widzów (1,8% udz.).
*MOR Model Oglądalności Rzeczywistej