Wiodący przekaz akcji koncentruje się na wizerunku telewizji publicznej jako nowoczesnego, przyjaznego i otwartego medium skierowanego do szerokiego grona odbiorców i oferującego produkcje na światowym poziomie.
Premiera flagowego, trzydziestosekundowego spotu, będącego częścią kampanii wizerunkowej Telewizji Polskiej „Bądźmy Razem” odbyła się 19 czerwca, w przerwie meczu Polska-Senegal. Punktem wyjścia dla kampanii jest Mundial 2018, jednak poza tym wydarzeniem kampania obejmie sukcesywnie kolejne pozycje z bogatej oferty programowej: programy rozrywkowe, rodzimą produkcję rozrywkową i serialową oraz wybrane zagraniczne filmy i seriale fabularne. Widzom spragnionym dobrej rozrywki nadawca przypomni najlepsze programy z sezonu zima-wiosna zaraz po transmisjach spotkań mundialowych.
Koncept kreatywny oraz spoty przygotowało Biuro Programowe wraz z Agencją Kreacji Oprawy i Reklamy przy współpracy z agencją Wavemaker. Spoty zrealizowano w kooperacji ze Studiem Sputnik. Profil Facebook „Bądźmy Razem TVP” oraz aktywności w mediach społecznościowych realizuje agencja Click.
Pierwsze dni kampanii w okresie Mundialu 2018 zgromadziły rekordowo dużą rzeszę telewidzów - przez tydzień spoty „Bądźmy Razem” wygenerowały ponad 22 miliony* zasięgu.
*NAM, 19/06/2018-25/06/2018, a4+, coverage.
W załączeniu: 30 sek wideo