• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Telewizja Polska realizuje kampanię wizerunkową

15:25, 27.06.2018
Telewizja Polska realizuje kampanię wizerunkowąKampania wizerunkowa Telewizji Polskiej pod hasłem „Bądźmy Razem” proponuje świeże, niestandardowe spojrzenie na treści w ofercie nadawcy publicznego. Ideą kampanii jest promocja bogatej oferty programowej TVP poprzez różnorodne kanały komunikacyjne Telewizji Polskiej.

Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej pod hasłem „Bądźmy Razem” proponuje świeże, niestandardowe spojrzenie na treści w ofercie nadawcy publicznego. Ideą kampanii jest promocja bogatej oferty programowej TVP poprzez różnorodne kanały komunikacyjne Telewizji Polskiej.

 
TVP "Bądźmy Razem"

Wiodący przekaz akcji koncentruje się na wizerunku telewizji publicznej jako nowoczesnego, przyjaznego i otwartego medium skierowanego do szerokiego grona odbiorców i oferującego produkcje na światowym poziomie.

Premiera flagowego, trzydziestosekundowego spotu, będącego częścią kampanii wizerunkowej Telewizji Polskiej „Bądźmy Razem” odbyła się 19 czerwca, w przerwie meczu Polska-Senegal. Punktem wyjścia dla kampanii jest Mundial 2018, jednak poza tym wydarzeniem kampania obejmie sukcesywnie kolejne pozycje z bogatej oferty programowej: programy rozrywkowe, rodzimą produkcję rozrywkową i serialową oraz wybrane zagraniczne filmy i seriale fabularne. Widzom spragnionym dobrej rozrywki nadawca przypomni najlepsze programy z sezonu zima-wiosna zaraz po transmisjach spotkań mundialowych.

Koncept kreatywny oraz spoty przygotowało Biuro Programowe wraz z Agencją Kreacji Oprawy i Reklamy przy współpracy z agencją Wavemaker. Spoty zrealizowano w kooperacji ze Studiem Sputnik. Profil Facebook „Bądźmy Razem TVP” oraz aktywności w mediach społecznościowych realizuje agencja Click.

Pierwsze dni kampanii w okresie Mundialu 2018 zgromadziły rekordowo dużą rzeszę telewidzów - przez tydzień spoty „Bądźmy Razem” wygenerowały ponad 22 miliony* zasięgu.

*NAM, 19/06/2018-25/06/2018, a4+, coverage.

W załączeniu: 30 sek wideo