- Zależy nam na uatrakcyjnieniu i unowocześnieniu przekazu. „PnŚ" podbiło serca widzów, wygrywamy z konkurencją contentem i jakością programu. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie kolejnych asów z rękawa, a właśnie nimi jest nowa oprawa, która wpłynie na jakość ale także możliwości realizacyjne programu. Z pewnością uatrakcyjni ona audycje i przyciągnie kolejnych widzów. W tym wypadku nie możemy mówić, że „PnŚ” stara się naśladować konkurencję, to my wyznaczamy trendy, za którymi będą podążali inni. - mówi dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy, Katarzyna Sroczyńska - Adamiak.
Telewizja Polska rozbudowuje Dział kreacji. Efektem tych działań jest nowa oprawa „PnŚ” stworzona przez nowy zespół TVP.
-
Sercem Agencji Oprawy ma być kreacja, ten dział będzie rozbudowywany tak, by mógł podejmować się jak największych wyzwań. Moją ambicją jest, żeby kreacja stała się jedną z wizytówek TVP- dodała Katarzyna Sroczyńska-Adamiak.
W ostatnim czasie do AKOIR dołączyły kolejne osoby: Paweł Górka - grafik, Agata Tyszka - grafik, Mariusz Pietrzak - grafik, Waldemar Kompała - fotograf, Tomasz Klimek - producent, Justyna Kozłowska Domagała - kierownik działu kreacji.
Nowa oprawa „Pytania na Śniadanie” i TVP Info to nie jedyne projekty, nad którymi pracowała AKOiR. W najbliższym czasie zmiany przejdą TVP Historia, a także „Wiadomości”.
Premiera nowej oprawy „Pytania na Śniadanie” w sobotę 10 listopada w TVP2.