Z poprzedniej jubileuszowej edycji „Reklamy Dzieciom” zebrane pieniądze trafiły do ponad
60 organizacji i placówek. Darowizny przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, sensomotoryki, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hydroterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii różnego rodzaju (komunikatory służące do komunikacji alternatywnej, sprzęt do terapii EEG – Biofeedback, terapii Tomatisa), organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.
Dochód z 26. „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje
i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w TVP do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.
Sprzedaż czasu reklamowego w charytatywnym bloku, który zostanie wyemitowany
25 grudnia w TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości, prowadzi Biuro Reklamy TVP.
Więcej informacji na stronie
reklamadzieciom.tvp.pl