W styczniu 2019 r. średnia oglądalność „Pytania na Śniadanie”, emitowanego codziennie od godz. 07.55 w TVP2, wyniosła wg MOR 646 tys. Program oglądało średnio o 19% więcej widzów, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Największy wzrost, 41% w porównaniu do stycznia zeszłego roku, audycja odnotowała w niedziele – ponad 220 tys. widzów.
Według Nielsen Audience Measurement poranny program Dwójki w styczniu br. oglądało średnio 536 tys. osób przy udziałach 10,6%. To o 47,2 tys. więcej niż w styczniu ubiegłego roku (wzrost o 10%). Najwięcej widzów przybyło w niedziele – ponad 122 tys. (wzrost o 25,9%) oraz w piątki – ponad 100 tys. (wzrost o 23,4%) i soboty – 73 tys. (wzrost o 13,2%).
Równolegle do rosnącej widowni, rosną także średnie miesięczne udziały programu. Porównując styczeń 2019 do analogicznego okresu ubiegłego roku wzrost w grupie 4+ wyniósł ponad 2,8%. Wydłuża się także średni czas oglądania programu, który w porównaniu do stycznia 2018 r. wzrósł o 1,4 minuty i obecnie wynosi 32 minuty i 42 sekundy. To najdłuższy średni czas oglądania wśród programów porannych.
Program pod kierownictwem Katarzyny Adamiak-Sroczyńskiej niezmiennie podbija serca widzów jakością prezentowanej tematyki, a od ubiegłego roku także nową oprawą i nowoczesnym, funkcjonalnym studiem w niezwykłej aranżacji. W ubiegłym roku do obsady prowadzących dołączyli: Tamara Gonzalez Perea – „Macademian Girl” i Robert El Gendy.
„Pytanie na Śniadanie” widzowie mogą oglądać codziennie od godziny 7:55.