Według danych Nielsen Audience Measurement wczorajszy mecz z udziałem m.in. Krzysztofa Piątka zgromadził przed telewizorami średnio ponad 796 tysięcy widzów. Drugą połowę spotkania oglądało 840 tys. kibiców, a w peaku było ich prawie 947 tys. Średnie udziały TVP Sport podczas drugiej połowy wyniosły 7,6%. Wyniki te zapewniły antenie w paśmie transmisji drugiej połowy meczu trzecie miejsce wśród wszystkich kanałów telewizyjnych.
TVP Sport jest najlepiej oglądanym kanałem sportowym w Polsce. Udziały sportowej anteny Telewizji Polskiej, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, wzrosły o ponad 250% (z poziomu 0,3% do 1,1%).
Kibiców przyciąga do TVP Sport bogata oferta programowa transmisji na żywo, a także znane i cieszące się dużą sympatią widzów magazyny oraz programy informacyjne, w tym m.in. w poniedziałki prowadzony przez Dariusza Szpakowskiego program piłkarski „4-4-2” (godz. 20:30) oraz magazyn „Gol” dotyczący Ekstraklasy (godz. 22:00). Od marca co tydzień w środę widzowie będą mogli oglądać premierowe odcinki magazynu „Pełnosprawni” (godz. 17:00; emisja także w TVP1 w soboty o godz. 8:00). Pełną wiedzę na temat sportowej rywalizacji będzie można także znaleźć w „Sportowym Wieczorze” (TVP Sport, godz. 22:00) oraz w serwisie Sport w TVP1 – emitowanym codziennie o godzinie 19:25, tuż przed „Wiadomościami”.
*Model Oglądalności Rzeczywistej