• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Święta dla TVP. Sukces nowości!

15:39, 23.04.2019
Święta dla TVP. Sukces nowości!!!! pusty LEAD !!!

W wielkanocny weekend rekordową widownię 3,2 mln widzów (20,3% udz.) zgromadził w TVP1 pilot odcinka 6. sezonu programu „Rolnik szuka żony”. Drugim najpopularniejszym tytułem Wielkanocy był serial „Stulecie Winnych”, który w Jedynce obejrzało średnio 2,5 mln osób (16,6% udz.).

 
Gospodyni Programu "Rolnik szuka żony" - Marta Manowska, fot. TVP

Dwa pierwsze miejsca w TOP 20 najpopularniejszych programów świątecznego weekendu należały do Telewizji Polskiej. Świetną oglądalność zanotowały „Wiadomości”, które 21 kwietnia zgromadziły 2,2 mln widzów (16,4% udz.), „Barwy szczęścia” (2,1 mln widz.; 16,7% udz.), „Koło fortuny” ( 2,1 mln osób; 21,7% udz.), „Teleexpress” (1,9 mln osób; 16,8% udz.) i „Familiada” ( 1,9 mln widzów; 18,4% udz.).

Finałowy odcinek nowego show Dwójki „Dance, Dance, Dance”, w którym widzowie zdecydowali o wygranej Wiktorii Gąsiewskiej i Adama Zdrójkowskiego zgromadził średnio 1,7 mln osób przy udziałach na poziomie 12,4%.

Świetną widownię zanotowały też: w TVP2 „Szansa na sukces Opole 2019” z udziałem Natalii Kukulskiej (1,7 mln widzów; 16% udz.) i świąteczne wydanie uwielbianego przez widzów Jedynki „Sanatorium miłości”. Święta Wielkanocne spędzone w Janowie Podlaskim przez bohaterów programu zainteresowały 1,7 mln osób (11% udz.).

W Poniedziałek Wielkanocny TVP1 zaprosiła widzów na niezwykły Benefis Włodzimierza Szaranowicza „Halo, Włodku!”. Średnia widownia wyniosła 1,3 mln przy udziałach 10,3%. Program był liderem w paśmie.

21 i 22 kwietnia TVP Historia ustanowiła rekord uzyskując najwyższe średnie udziały dnia na poziomie 1,32%. To najlepsze wyniki anteny od początku emisji - 3 maja 2007 r. W Wielkanoc i Lany Poniedziałek widzowie najliczniej obejrzeli cykl dokumentalny BBC „Wielkie widowiska natury”, którego odcinki zgromadziły średnio ponad 300 tys. widzów. Udziały TVP Historia od początku 2019 roku wzrosły w porównaniu do analogicznego okresu 2018 o 3,4% i obecnie wynoszą 0,61%. Tym samym jest to najpopularniejszy kanał o tematyce historycznej na polskim rynku.