Według NAM spośród wszystkich stacji nadających wieczory wyborcze w paśmie 20:58 do 21:08 najwięcej widzów zgromadził wieczór wyborczy TVP „Wybory do Europarlamentu 2019 Wieczór Wyborczy”.
Łączna średnia widownia trzech anten TVP1, TVP INFO i TVP Polonia wyniosła 2,95 mln widzów przy udziałach 19,3%. Był to najwyższy wynik spośród wszystkich wieczorów wyborczych.
Wg NAM program o wyborach w TVP1 obejrzało średnio 1,65 mln widzów przy udziałach 10,7%. W minucie najwyższej oglądalności wieczór wyborczy w TVP1 zainteresował prawie 2 mln widzów.
TVP INFO transmitowało wieczór wyborczy w dwóch częściach. Pierwsza trwała ponad 5 godzin i wygenerowała 7,3% udziałów. Średnia widownia tej transmisji wyniosła 791 tys. widzów, w piku 1,7 mln widzów. TVP INFO uzyskało najwyższy wynik oglądalności spośród kanałów informacyjnych transmitujących wieczór wyborczy. Zasięg anteny wyniósł 4,5 mln widzów.
*Model Oglądalności Rzeczywistej
* Nielsen Audience Measurement