Jeszcze lepsze wyniki „W tyle wizji” miał według MOR: poniedziałkowy program w minucie najwyższej oglądalności obejrzało 1 mln widzów, zaś średnio program oglądało 880 tys. widzów.
Wg NAM wyniki programu „W tyle wizji” w 2019 r wzrosły w porównaniu do analogicznego okresu w 2018 r.. Średnia widownia programu od początku roku wynosi prawie 600 tys. widzów i jest wyższa w porównaniu z wynikami z 2018 r. o 17,4%. Średnie udziały programu kształtują się w tym roku na poziomie 4,74% i są wyższe o 13,7% od udziałów w roku poprzednim.
„W tyle wizji” to program publicystyczno-satyryczny nadawany od kwietnia 2016 roku, emitowany od poniedziałku do piątku. Podsumowuje wydarzenia dnia z Polski i świata.
Ma charakter humorystyczny. Prowadzącymi są dziennikarze, felietoniści i czołowi satyrycy. W programie pojawiają się komentarze widzów, wpisy internautów w mediach społecznościowych i materiały reporterów TVP INFO.
„W tyle wizji” emisja w TVP INFO od poniedziałku do piątku o godz. 21.50
*Model Oglądalności Rzeczywistej
**Nielsen Audience Measurement