• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Znakomity start jesiennej ramówki

17:07, 09.09.2019
Znakomity start jesiennej ramówki!!! pusty LEAD !!!

Ponad 5,1 mln widzów oglądało na antenach TVP mecz Słowenia-Polska. Udany start miały także premierowe formaty rozrywkowe: program „Rolnik szuka żony” w minucie najwyższej oglądalności zobaczyło 3,7 mln osób, „The Voice of Poland” ponad 3 mln widzów, niedzielną „Familiadę” 2,7 mln widzów, „Koło Fortuny” i show „Jaka to melodia” z nowymi prowadzącymi obejrzało odpowiednio 2,5 mln oraz 2,1 mln widzów, a „Szansę na sukces” 1,9 mln osób.*

 
Kadr z programu "Rolnik szuka żony"

Za nami pierwszy weekend z jesienną ramówką Telewizji Polskiej. Spośród najnowszych propozycji widzowie wybrali przede wszystkim rozrywkę, wielkie wydarzenia sportowe oraz premierowe odcinki seriali.

Według Modelu Oglądalności Rzeczywistej dużym zainteresowaniem cieszył się mecz Polaków z reprezentacją Słowenii transmitowany w Jedynce i TVP Sport. Na antenie TVP1 spotkanie oglądało średnio 4,3 mln kibiców, a w momencie najwyższej oglądalności było to 4,7 mln osób. W TVP Sport transmisję ze stadionu w Lublanie zobaczyło średnio 870 tys. widzów. Liczną widownię przyciągnął także „The Voice of Poland”, który obejrzało średnio ponad 2,5 mln osób. W minucie najwyższej oglądalności (godz. 21:28) „Przesłuchania w ciemno” widziało ponad 3 mln osób. Emocjonujący mecz polskich siatkarek z Turczynkami w półfinale Mistrzostw Europy, obejrzało średnio 2,4 mln kibiców, a w momencie najwyższej oglądalności - 3,3 mln widzów.

Także według NAM widzowie w weekend wybrali nowości jesiennej ramówki TVP. Zarówno w piątek jak i w sobotę, Jedynka z udziałami odpowiednio 12,19% oraz 9,12% była liderem dnia.

Wśród propozycji w nowej jesiennej ramówce, na pierwszym miejscu znalazł się uwielbiany przez widzów program „Rolnik szuka żony”. Premierowy odcinek, rozpoczynający VI serię show, obejrzało średnio ponad 3 mln widzów (udz. 20,1%), a w minucie najwyższej oglądalności program oglądało 3,4 mln widzów. Na drugim miejscu uplasował się mecz Słowenia-Polska w ramach eliminacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej, który kibice mogli oglądać w Jedynce w piątkowy wieczór. Transmisję ze stadionu w Lublanie zobaczyło na antenie TVP1 prawie 2,9 mln osób (udz. 21,4%). Mecz transmitowany był także w TVP Sport i zgromadził przed telewizorami 900 tys. kibiców. W niedzielne popołudnie świetną widownię miały także „Familiada” (ponad 2,4 mln osób, 21,64% udz.) i „Koło Fortuny” z nowym prowadzącym Norbim (ponad 2,4 mln, 21,5% udz.).

W TOP 20 weekendu znalazły się także: transmisja meczu w siatkówce kobiet Turcja – Polska, który obejrzało ponad 2,3 mln kibiców, niedzielne „Wiadomości” z widownią 2,2 mln osób, „Barwy szczęścia” 2,1 mln, premierowy odcinek 3. serii serialu „Wojenne dziewczyny” (1,9 mln widz.), teleturniej „Jaka to melodia?” z Rafałem Brzozowskim” w roli prowadzącego (1,7 mln widz.), mecz Mistrzostw Europy w siatkówce kobiet Włochy-Polska (1,7 mln widz.), „Szansa na sukces” (1,7 mln widz.) oraz „The Voice of Poland” ze średnią widownią 1,6 mln osób.

*Model Oglądalności Rzeczywistej