• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Udany weekend TVP. Jedynka liderem!

16:52, 30.09.2019
Udany weekend TVP. Jedynka liderem!!!! pusty LEAD !!!

W sobotę polscy siatkarze po emocjonującym meczu z Francją wywalczyli brązowy medal na Mistrzostwach Świata. Spotkanie w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło w Jedynce 3,6 mln osób. W niedzielę widzowie Telewizji Polskiej poznali reprezentantkę Polski na Eurowizję Junior 2019. Zwycięstwo Wiktorii Gabor obejrzało w Dwójce w momencie najwyższej oglądalności 1,9 mln widzów. TVP1 była najchętniej wybieraną stacją w sobotę i niedzielę.

 
Foto

Podziel się:  Więcej
Transmitowane w Jedynce spotkania w ramach Mistrzostw Europy w Siatkówce Mężczyzn, rozgrywane od 12 do 29 września, zgromadziły średnio 2,7 mln widzów, co zapewniło antenie udziały na poziomie 20,3%. Najliczniejszą widownię zgromadził 26 września mecz Polska – Słowenia. Zobaczyło go w momencie najwyższej oglądalności 4,5 mln osób, a średnio 3,9 mln widzów (25,6% udz.). Studio Mistrzostw Europy w Siatkówce Mężczyzn przyciągnęło w sobotę do Jedynki 2,7 mln widzów (19,7% udz.). Spotkanie Polska–Francja 28 września obejrzało średnio 2,35 mln widzów (21% udz.).

W niedzielę show TVP1 „Rolnik szuka żony” obejrzało 3,5 mln osób (23,1% udz.). Był to najlepszy wynik w nowym sezonie. Świetną oglądalność zanotowały sobotnie „Wiadomości”– 2,8 mln widzów przy udziałach na poziomie 20% - i w weekend były najliczniej oglądanym serwisem informacyjnym. Widownia programu była najwyższa od początku jesiennej ramówki. Z odcinka na odcinek przybywa widzów serialu TVP1 „Dziewczyny ze Lwowa”. W piątek zgromadził on 1,6 mln widzów (10,6% udz.). Był to najlepszy jego wynik od początku jesiennej ramówki.

Jedynka z udziałami, w sobotę na poziomie 9,3% i niedzielę - 9,2%, była najchętniej wybieraną stacją telewizyjną.

W niedzielę w finałowym odcinku „Szansy na sukces Eurowizja Junior 2019” głosami jury i publiczności Wiktoria Gabor została wybrana reprezentantką Polski na Eurowizję Junior, która odbędzie się 24 listopada w Gliwicach. Najliczniejszą widownię zgromadził ostatni odcinek programu. W momencie najwyższej oglądalności obejrzało go 1,9 mln osób, a średnio - 1,8 mln widzów (16,7% udz.). Program był liderem pasma.