Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy w sposób szczególny myślimy o dzieciach, zwłaszcza tych potrzebujących. To właśnie z myślą o nich Telewizja Polska organizuje już po raz 27. akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”.
W poprzedniej edycji
TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad pięciu tysiącom dzieci! Zebrane pieniądze zostały przeznaczone na:
wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, logopedycznej, ćwiczeń sensomotorycznych, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.
Dochód z tegorocznej „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje
i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w TVP do
31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.
Sprzedaż czasu reklamowego w charytatywnym bloku, który zostanie wyemitowany
25 grudnia w TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości, prowadzi Biuro Reklamy TVP.
Więcej informacji na stronie
reklamadzieciom.tvp.pl.