Miesięcznik „Media Marketing Polska” co roku przygotowuje raport „Nadawcy” poświęcony rynkom tv, wideo i radia. W ramach projektu przyznaje nagrody. W kategorii Najlepsza Produkcja Roku został doceniony program Telewizji Polskiej „Sanatorium miłości”. Ta jedyna w Polsce produkcja, pokazująca relacje towarzyskie seniorów, podbiła serca widzów.
Program został doceniony przez środowisko marketingowe. To kolejny sygnał, że świat osób w wieku „niekomercyjnym” jest coraz ciekawszy dla osób zarówno starszych, jak i młodych. „Sanatorium miłości” wpisuje się w trend międzypokoleniowego oglądania, co było doceniane także za granicą na targach MIPTV.
Prowadzącą program jest Marta Manowska, która tak skomentowała tę nagrodę –
Jestem dumna i szczęśliwa, że program zdobywa kolejne nagrody. To format, który łączy spontaniczność, energię i radość życia. Uczestnicy programu przekazują zarówno młodemu, jak i starszemu widzowi swoje doświadczenie życiowe, ale również udowadniają, że w każdym wieku można spełniać swoje marzenia.
Drugi sezon „Sanatorium miłości” zaplanowano na styczeń 2020 r.