W pierwszy dzień Świąt TVP1 uzyskała najwyższe udziały dnia, ponad 10,3%. Z kolei liderem drugiego dnia Świąt z udziałami na poziomie 10,8 % była TVP2.
Najpopularniejszym koncertem Świąt Bożego Narodzenia był emitowany w drugi dzień Świąt w TVP2 koncert „Zenek, życie to są chwile”. Koncert średnio obejrzało 3,7 mln widzów, w piku 4,4 mln. Udziały koncertu wyniosły 23,7%.
Specjalny odcinek hitowego programu TVP1 „Rolnik szuka żony” emitowany w pierwszy dzień Świąt obejrzało 2,9 mln widzów (udz. 20%).
W święta dużym zainteresowaniem cieszyły się dedykowane koncerty. Koncert z udziałem Pary Prezydenckiej pt. „Jaka Wigilia, taki cały rok” emitowany w Wigilię w Jedynce zgromadził 1,9 mln widzów. Drugi koncert wigilijny pt. „Rodzinne kolędowanie na Jasnej Górze” zobaczyło 1,8 mln widzów. W drugi dzień Świąt ponad 1,8 mln widzów obejrzało w TVP1 koncert pt. „Wielkie kolędowanie w Ostrej Bramie”.
Z kolei „Orędzie na Boże Narodzenie” metropolity łódzkiego abpa Grzegorza Rysia w Jedynce w Wigilię 24 grudnia miało ponad 2,1 mln widzów.
Znakomite wyniki odnotowały także specjalne wydania popularnych programów: „Koło fortuny” obejrzało 26 grudnia ponad 2,2 mln widzów. „Familiadę” w czwartek oglądało 2 mln widzów.