Telewizja Polska jako jedyna uzyskała w styczniu lepsze wyniki, niż w analogicznym okresie 2019. Udziały grupy wzrosły o 2% i wyniosły 29,84%. Dynamika wzrostu udziałów w przedziale okresie styczeń 2019 – styczeń 2020 w przypadku TVP1 to 3% (10,54% udz.), a TVP2 - 2% (8,69% udz.). Największy wzrost odnotowało TVP INFO - o 17%, TVP Rozrywka o 16% ,TVP HD o 13%, TVP Seriale o 12%, TVP Polonia o 9% i TVP3 o 3%.
Wzrosty udziałów grupy TVP dotyczą również grupy 16-49, w której najwięcej zyskało TVP Info – 18% oraz TVP HD -16%, TVP3 - 10%, TVP2 o 9%, TVP1 o 7%, a TVP Seriale o 5%. Podsumowując wyniki dla widzów 16-49 grupa TVP zwiększyła swoje udziały do poziomu 22,51% (wzrost o 3%). Trend wzrostowy dla anten Telewizji Polskiej jest również widoczny w grupie 16-59, w której liderem jest TVP Info. Antena zwiększyła swoje udziały aż o 17%. Wzrost zanotowała TVP HD - 14%. W dalszej kolejności znalazły się TVP Seriale ze wzrostem o 8%, TVP2 o 7% i TVP1 o 4%.
W styczniu 2020 aż 17 na 20 pozycji programowych z najwyższą oglądalnością należało do Telewizji Polskiej.
Najliczniejsza widownię w minionym miesiącu zgromadziła transmisja Pucharu Świata w skokach narciarskich w Bischofshoffen, którą 6 stycznia obejrzało 5,1 mln widzów, w piku 7,2 mln. Na drugim miejscu znalazł się serial „M jak miłość”, który 28 stycznia obejrzało 4,9 mln osób. Prawie 4 mln widzów zgromadziło 6 stycznia specjalne wydanie „Wiadomości”. Tego samego dnia 3,5 mln osób obejrzało „Teleexpress”. Najpopularniejszy program rozrywkowy w zimowej ramówce „Sanatorium miłości” miał 19 stycznia 3,5 mln widownię. W TOP 20 znalazły się także: „Gość Wiadomości” z 6 stycznia (3,2 mln osób), odcinek serialu „Na dobre i na złe” z 25 stycznia obejrzało 3,1 mln widzów, a program „The Voice Kids. Przesłuchania w ciemno” z 25 stycznia zobaczyło 3,1 mln osób.