• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

W weekend widzowie wybrali programy Telewizji Polskiej

16:38, 17.02.2020
W weekend widzowie wybrali programy Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

5 mln kibiców obejrzało według MOR na antenie Jedynki, w momencie najwyższej oglądalności, niedzielną transmisję Pucharu Świata w skokach narciarskich. Znakomitą oglądalność zanotowały również: „Sanatorium miłości”, „The Voice Kids” oraz wyjątkowy koncert „Walentynki z królami disco”.

 
Kadr z niedzielnego odcinka „Sanatorium miłości”

Według danych Modelu Oglądalności Rzeczywistej wczorajsza rywalizacja na mamuciej skoczni Kulm zgromadziła przed telewizorami średnio 3,8 mln kibiców. Sobotni konkurs, w którym pierwsze miejsce zajął Piotr Żyła, obejrzało w momencie najwyższej oglądalności 3,3 mln osób. Kolejny odcinek „Sanatorium miłości” i relację z pobytu kuracjuszy w malowniczym Ustroniu, zobaczyło na antenie TVP1 ponad 3,6 mln widzów, a Bitwy w drużynie Cleo, w programie „The Voice Kids”, oglądało prawie 3,2 mln osób. Koncert „Walentynki z królami disco”, w którym wystąpiły polskie i światowe gwiazdy muzyki disco, obejrzało w sobotni wieczór niemal 2 mln widzów.

Według danych NAM w sobotę, z udziałami 10,4% liderem dnia była Dwójka. Natomiast w niedzielę, najwyższe udziały wśród stacji telewizyjnych miała Jedynka – 12,6%. Popularnością cieszy się nieustannie program „Sanatorium miłości”, który obejrzało wczoraj średnio 3,5 mln osób, a udziały wyniosły 23,8%. Drugie miejsce wśród najchętniej oglądanych programów weekendu zajął transmitowany w TVP1 konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich na skoczni w Tauplitz/Bad Mitterndorf, który oglądało średnio 3,3 mln kibiców (udziały 29,3%). W momencie najwyższej oglądalności rywalizację skoczków zobaczyło ponad 4,1 mln osób. Widzowie licznie obejrzeli także: „Koło Fortuny” (2,7 mln widzów, udziały 23%), Bitwy w „The Voice Kids” (2,6 mln widzów, udziały 18%), „Wiadomości” (2,6 mln widzów, udziały 16,5%), „The Voice Kids. The Sing Off” (2,5 mln widzów, udziały 18,5%) oraz „Teleexpress” (2,5 mln widzów, udziały 19,9%).