Udziały Jedynki w środę wyniosły 10,6%, a w czwartek 9,9,% i były najwyższe na rynku. Najliczniejszą widownię zgromadził serial
„Ojciec Mateusz”, który 11 czerwca obejrzało prawie 2,2 mln osób przy udziałach 17%. Wysoką, stabilną widownię utrzymuje również nowość TVP1
„Cena wolności”. W środę serial przyciągnął wg MOR 2,1 mln osób, a wg NAM ponad 2 mln widzów i uzyskał udziały na poziomie 15,9%.
Z oferty programowej Jedynki, poza serialami widzowie wybrali również:
„Wiadomości”, które w środę obejrzało wg MOR 2,1 mln osób, a wg NAM 1,9 mln widzów przy 17,3% udziałach oraz programy reportażowo – interwencyjne. W czwartek
„Sprawa dla reportera” przyciągnęła 1,8 mln osób (14,9% udziałów), natomiast
„Alarm!” obejrzało 1,7 mln widzów (14 % udziałów).
Widzowie docenili również letnie propozycje programowe
TVP Kultura. W czwartek, 11 czerwca Antena uzyskała udziały na poziomie 0,56%, wyższe niż średnia w ramówce wiosennej. W TVP Kultura najpopularniejsze były filmy:
„Cudowny chłopak”, „Sprawa się rypła” i „Trzy kolory: Biały”.
MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM – Nielsen Audience Measurement