Najliczniejszą widownię w weekend, wg NAM, zgromadziły
„Wiadomości” w TVP1 i były najliczniej oglądanym serwisem informacyjnym. W Jedynce przyciągnęły ponad 2,5 mln widzów (udziały 18,9%), a w TVP Info prawie 800 tys. osób uzyskując udziały na poziomie 5,9%.
Stałą i liczną widownię utrzymują seriale TVP1:
„Cena wolności”, którą w piątek, 19 czerwca obejrzało 2,1 mln widzów przy udziałach 16,3%, a w niedzielę, 21 czerwca
„Annę Kareninę” oglądało 1,9 mln osób z udziałami na poziomie 13,8%. Wśród najpopularniejszych programów Jedynki znalazł się również magazyn reporterski
„Alarm!”, który 20 czerwca zobaczyło 1,9 mln widzów zapewniając antenie udziały 15,4%.
TVP1 przez cały weekend była liderem uzyskując odpowiednio 10,1%, 7,6 i 8,6% udziały. Natomiast od początku czerwca udziały wynoszą 9,6%. Jedynka jest pierwsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych.
MOR - Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM - Nielsen Audience Measurement