W trzecim tygodniu czerwca br. TVP VOD odwiedziło ponad 1,07 mln realnych użytkowników, tj. więcej o blisko 74 tysięcy, w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. – wynika z najnowszego Badania Gemius/PBI. To najlepszy wynik na rynku AVOD, na którym pozostałe konkurencyjne serwisy zaliczyły spadki widowni. 7% wzrost zapewnił TVP VOD pozycję lidera polskich serwisów streamingowych AVOD oraz drugie miejsce wśród wszystkich dostępnych na rynku serwisów VOD.
W analizowanym tygodniu użytkownicy TVP VOD wygenerowali blisko 9,6 milionów odsłon, a najdłuższy średni czas (2 godziny i 31 minut), który poświęcili na korzystanie z TVP VOD uplasował serwis publicznego nadawcy na pozycji najbardziej angażującego medium na rynku VOD.
Wśród najchętniej odwiedzanych programów znalazły się: seriale oraz programy informacyjne i publicystyczne. Najwięcej użytkowników zgromadził serial „Więzień miłości”.
Dużym zainteresowaniem cieszą się również nagradzane na festiwalach filmy dokumentalne: „Poetka z Arabii”, „Stroiciel Himalajów”, „Być punkiem”, „Czerwona dusza”, „ Człowiek delfin”; jak również widowiskowe opery i koncerty np. „Hollywood in Vienna: James Horne” „Hollywood in Vienna: A Tribute to Alexandre Desplat”, Koncert pamięci Pavarottiego czy „Royal Opera House: Norma”.
Uwagę odbiorców przyciągają także filmy fabularne: „Gierka”, „Księżna”, „Teściowie”, „Morderstwo w Valenciennes”, „Francuskie lato”, „W.E. Królewski romans”, „ Ostatnia rodzina”, „Mój tydzień z Marilyn”, „Dobra żona”, „Matnia”, „Transcendencja”.