Wg MOR studio wieczoru wyborczego w paśmie wspólnym oglądało w Telewizji Polskiej średnio 3,5 mln widzów, w tym w Jedynce ponad 2 mln, a w TVP Info 1,4 mln osób.
Wg NAM „Wybory Prezydenckie 2020 Wieczór Wyborczy” w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło łącznie w TVP1, TVP Info i TVP Polonia ponad 4,1 mln widzów, a łączne udziały anten wyniosły 28,8%.
TVP1 od piątku do niedzieli zanotowała najwyższe udziały dnia uzyskując odpowiednio 10,5%, 8,1% i 8,3%. Z kolei TVP Info było liderem wśród stacji informacyjnych w sobotę z udziałami na poziomie 4,7%, natomiast w niedzielę z udziałami 7,7% awansowała na drugą pozycję wśród wszystkich stacji telewizyjnych. W weekend wśród wszystkich programów TVP najliczniejszą widownię zgromadził w piątek, 26 czerwca odcinek serialu
„Cena wolności”, który obejrzało 2,1 mln osób przy 17,7% udziałach.
28 czerwca TVP2 zainaugurowała w Nowym Targu
„Wakacyjną Trasę Dwójki”. Koncert obejrzało wg MOR średnio 1,2 mln osób, a wg NAM ponad 940 tys. widzów z udziałami 7,1%.
MOR - Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM - Nielsen Audience Measurement