Udziały
Jedynki w piątek wyniosły 10,4%, w sobotę 7,8% i były najwyższe na rynku telewizyjnym. Najliczniejszą widownię zgromadził premierowy odcinek nowej telenoweli Jedynki
„La Bandida”, który 3 lipca obejrzało prawie 1,9 mln osób przy udziałach 15,9%. Wśród weekendowych propozycji
TVP1 wysoką oglądalność zanotowały również
„Wiadomości”, które 5 lipca oglądało 1,8 mln widzów (udziały 16,2%), piątkowy odcinek programu reporterskiego
„Alarm!”, który zgromadził 1,8 mln osób przy udziałach 15,7% oraz
„Teleexpress”, który 3 lipca zobaczyło 1,6 mln osób (udziały 21%).
W niedzielę, 5 lipca najpopularniejsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych była
TVP2 z udziałami na poziomie 8,4%. Największym zainteresowanie widzów cieszył się koncert
„Wakacyjnej Trasy Dwójki”, który w niedzielny wieczór oglądało 1,8 mln widzów (udziały 14,7%).
Natomiast w sobotę, 4 lipca wśród kanałów informacyjnych liderem było
TVP INFO, którego udziały wyniosły 5,7%. W rankingu najpopularniejszych programów kanałów informacyjnych soboty, trzy pierwsze należały do TVP INFO. Szczegóły w załączniku. *Dane: Nielsen Audience Measurement