Debatę z udziałem kandydata na Prezydenta RP według MOR na trzech antenach Telewizji Polskiej obejrzało średnio 3,5 mln osób. W TVP1 widownia wyniosła 2,2 mln, w TVP INFO 1,3 mln, a w TVP Polonia 14 tys. osób.
Według NAM oglądalność debaty zorganizowanej przez Telewizję Polską była zdecydowanie wyższa w porównaniu z debatą zorganizowaną przez konkurencję. W TVP1, TVP INFO i TVP Polonia oglądało ją ponad 3,3 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 25%. Jedynka zgromadziła średnio 1,9 mln widzów i uzyskała udziały na poziomie 14,4%. TVP INFO podczas debaty zgromadziło najwyższą widownię dnia wśród kanałów informacyjnych, 1,4 mln widzów i uzyskało udziały 10,4%. W TVP Polonia transmisję oglądało 36 tys. osób (udziały 0,3%). W momencie najwyższej oglądalności widownia na trzech antenach Telewizji Polskiej wyniosła ponad 3,6 mln widzów.
W debacie wziął udział kandydat na Prezydenta RP Andrzej Duda. Gospodarzem spotkania był Michał Adamczyk.
6 lipca TVP1 z udziałami na poziomie 11% była najpopularniejsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych. Wśród najchętniej oglądanych programów tego dnia były: „Wiadomości”, które obejrzało 2,1 mln widzów (udziały 18%), serial „La Bandida” z widownią 2,1 mln osób (16,5%) oraz „Teleexpress”, który oglądało 1,8 mln widzów (udziały 21,6%).
*MOR - Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM - Nielsen Audience Measurement