W sobotę TVP2 z udziałami 7,6% wg NAM była pierwsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych. W weekend widzowie Dwójki postawili na rozrywkę, największym zainteresowaniem widzów cieszyły się „Koło Fortuny”, „Familiada”, „The Voice of Poland – przesłuchania w ciemno” i „Szansa na sukces Eurowizja Junior”. Wszystkie programy uzyskały od początku jesiennej ramówki rekordową widownię. Emitowane w niedzielę „Koło Fortuny” zobaczyło średnio 2,2 mln widzów przy udziałach 19,6%, 27 września „Familiadę” oglądało 2,1 mln osób (udz. 19,4%). Talent show „The Voice of Poland – przesłuchania w ciemno” w sobotę obejrzało 1,8 mln widzów a udziały programu wyniosły 14,7%. Niedzielny, finałowy odcinek programu „Szansa na sukces Eurowizja Junior”, w którym wyłoniono reprezentantkę Polski w Konkursie Piosenki Eurowizji Junior 2020, przyciągnął 1,6 mln widzów (udz. 13,7%).
TVP1 z udziałami 9,5% według Nielsen Audience Measurement była liderem niedzieli. Najpopularniejszą pozycją weekendu był program „Rolnik szuka żony”. Według NAM popularną produkcję Jedynki obejrzało 3,6 mln widzów przy udziałach 24,9%. Na drugim miejscu znalazł się 3 odcinek produkcji „Ludzie i Bogowie”, którego widownia wyniosła 2,5 mln widzów (udziały 16,3%), był to najliczniej oglądany serial weekendu. Obie Jedynkowe propozycje uzyskały rekordy oglądalności w tym sezonie.
*Nielsen Audience Measurement