• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

NARODOWE ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI POLACY SPĘDZILI Z TELEWIZJĄ POLSKĄ

16:12, 12.11.2020
NARODOWE ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI POLACY SPĘDZILI Z TELEWIZJĄ POLSKĄ!!! pusty LEAD !!!

11 listopada, średnio 4,1 mln widzów, według MOR, a w momencie najwyższej oglądalności aż 4,6 mln osób obejrzało mecz towarzyski Polska – Ukraina transmitowany w TVP1 i TVP Sport. Podobnie również według MOR 4,1 mln osób zgromadził w TVP1 i TVP Info „Teleexpress”, a koncert z okazji Święta Niepodległości zobaczyło 2,2 mln widzów na antenach TVP1 i TVP Polonia. Według NAM Jedynka była liderem dnia.

 
Kadr z filmu „Niepodległość” mat. TVP

TVP1 uzyskała według NAM najwyższe udziały dnia zarówno we wtorek, jak i w środę, 11 listopada, które wyniosły odpowiednio 9,2% i 9,5%.

Mecz towarzyski Polska – Ukraina transmitowany w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie według NAM ponad 2,9 mln widzów, a w piku 3,3 mln osób, przy udziałach 19,5%.

Także wielomilionową widownię odnotował „Teleexpress”, który w TVP1 i TVP Info zobaczyło łącznie 3,9 mln osób (NAM). Widownia programu informacyjnego w TVP1 wyniosła 2,7 mln widzów, a w TVP Info 1,2 mln osób, najwięcej od marca 2020 r.. Również rekordem – 1,2 mln widzów może pochwalić się emitowany w TVP Info „Teleexpress Extra”.

Miliony widzów zgromadziły też programy TVP przygotowane specjalnie z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Według NAM, najwięcej widzów, ponad 2,1 mln osób, a w momencie największej oglądalności 2,4 mln osób, zgromadził emitowany w TVP1 i TVP Polonia koncert „11 Listopada - koncert z okazji Święta Niepodległości”.

Natomiast transmisje uroczystości państwowych obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 1,1 mln osób (NAM) oraz 1,5 mln osób (MOR). Wśród najliczniej oglądanych propozycji okolicznościowych znalazło się również orędzie Prezydenta RP, które w TVP1 oglądało 1,1 mln widzów (NAM) i 1,4 mln widzów (MOR) oraz film dokumentalny Krzysztofa Talczewskiego „Niepodległość” z widownią w TVP1 na poziomie 900 tys. (NAM) oraz 1,4 mln osób (MOR).

Również kanały tematyczne TVP w swojej ofercie pokazały programy poświęcone obchodom. Wśród nich największą widownię 170 tys. osób, przy udziałach 1,3% zgromadziła „Kabaretowa Noc Listopadowa” w TVP Rozrywka. Dzienne udziały kanału w tym dniu wyniosły 0,73% i były najwyższe od sierpnia 2020 r..

Do listy wczorajszych rekordów dołączyło też „Pytanie na śniadanie” z widownią na poziomie 680 tys. widzów, najwyższą od kwietnia 2020 r..

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej **NAM – Nielsen Audience Measurement