„Reklama Dzieciom” 2020 pokazała, że mimo niełatwej rzeczywistości, także pod względem ekonomicznym, nadal potrafimy i chcemy się dzielić z potrzebującymi. Wsparcie tegorocznej akcji reklamowej to doskonałe świadectwo tego, że można być razem mimo obowiązującego dystansu czy innych przeciwności losu. Cieszymy się i jesteśmy bardzo wdzięczni, że nasi reklamodawcy okazali się niezwodnymi partnerami w trudnym czasie, również w zakresie działań charytatywnych – mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP koordynującego sprzedaż czasu reklamowego w ramach akcji.
Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych.
W tegorocznym gronie darczyńców, którzy wsparli akcję „Reklama Dzieciom”, wykupując czas antenowy w dedykowanym bloku reklamowym, znalazły się firmy:
CINKCIARZ.PL MARKETING, GRUPA MASPEX, LIDL, NATUR PRODUKT ZDROVIT, NESTLE POLSKA, POLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA, POLSKIE RADIO, POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE, PROCTER&GAMBLE DS POLSKA, TOTALIZATOR SPORTOWY, USP ZDROWIE, VOLKSWAGEN GROUP POLSKA, ZAKŁADY TŁUSZCZOWE KRUSZWICA.
Dochód z 28. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP. Informacja o beneficjentach zostanie opublikowana w serwisie www.reklamadzieciom.tvp.pl Dzięki ubiegłorocznej „Reklamie Dzieciom” TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad stu organizacjom. Zebrane pieniądze przeznaczono na m.in.: wyposażenie sal rehabilitacyjnych i edukacyjnych, realizację programów terapeutycznych oraz zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży niepełnosprawnej oraz organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych.