• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Weekend widzowie spędzili z TVP

16:19, 15.02.2021
Weekend widzowie spędzili z TVP!!! pusty LEAD !!!

6,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności wg MOR* obejrzało w niedzielę, 14 lutego w TVP1 i TVP Sport „Puchar Świata w skokach narciarskich”. Średnia widownia konkursu na obu antenach wyniosła 5,7 mln osób. W weekend liderem oglądalności wg NAM** była TVP1, aż 9 z 10 najpopularniejszych programów należało do Telewizji Polskiej.

 
Walentynkowy Koncert Życzeń

W miniony weekend Jedynka trzykrotnie znalazła się na pozycji lidera, uzyskując najwyższe udziały spośród wszystkich stacji telewizyjnych - 10,8% w piątek, 9,8% w sobotę i 12,2% w niedzielę (dane NAM).

Największą widownię weekendu zgromadził „Puchar Świata w skokach narciarskich”. Niedzielny konkurs rozgrywany w Zakopanem zobaczyło w TVP1 i TVP Sport według NAM średnio 4,3 mln widzów przy udziałach 31,7%. W momencie największej oglądalności widownia wyniosła 5,2 mln osób.

W sobotę w Dwójce widzowie licznie obejrzeli „Walentynkowy Koncert Życzeń”. Według MOR w momencie najwyższej oglądalności widownia wyniosła 3,3 mln osób, koncert średnio obejrzało 2,8 mln widzów. Według NAM koncert transmitowany z okazji Święta Zakochanych oglądało średnio 2,7 mln widzów, udziały wyniosły 18,8%. W peaku widownia muzycznego show wyniosła 3,1 mln widzów.

W niedzielę, 14 lutego zakończyła się emisja serialu o życiu i twórczości Agnieszki Osieckiej, według MOR ostatni odcinek śledziło średnio 3,5 mln widzów. Cały sezon serialu TVP1 „Osiecka” zgromadził średnio 3,5 mln osób. Wg NAM wczorajszy odcinek obejrzało 2,4 mln widzów, przy udziałach na poziomie 15,4%. Średnia widownia serialu wyniosła 2,5 mln widzów, a udziały 15,8%.

MOR* – Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM** – Nielsen Audience Measurement