W lutym 2021 r. odnotowano najlepszy wynik w historii portalu tvp.info. Internetowy serwis informacyjny Telewizji Polskiej odwiedziło dokładnie 6 968 592 realnych użytkowników, którzy wygenerowali aż 42,4 mln odsłon – wynika z najnowszego badania Mediapanel. To wzrost o ponad 106% w porównaniu do liczby użytkowników w lutym 2020 r.
Coraz więcej czytelników stawia na szybkie, ciekawe i rzetelne informacje i to cieszy. Jestem przekonany, że liczba czytelników naszego portalu nadal będzie rosnąć. Od początku kierowania portalem tvp.info przywiązuję dużą wagę do rozbudowywania treści na stronie, tak by czytelnik mógł znaleźć u nas jak najwięcej informacji z kraju i ze świata, kultury, sportu, biznesu, polityki i rozrywki – w formie tekstowej, graficznej i multimedialnej. Pojawiła się publicystyka, ze stałymi autorami, a od roku działa specjalna podstrona poświęcona fact-checkingowi. Jak widać te działania przynoszą rezultaty. Kolejne rekordy to zasługa przede wszystkim czytelników, ale również całej redakcji, której gratuluję i dziękuję – mówi Samuel Pereira, szef portalu tvp.info.
Portal tvp.info rozpoczął rok 2021 od rekordowego wyniku już w styczniu, kiedy po raz pierwszy odnotował 6,36 mln czytelników i wzrost o ponad 70 procent rok do roku. W lutym trend się utrzymał. Wysokie wyniki tvp.info odnotowuje także w mediach społecznościowych. Zarówno na Twitterze, jak i Facebooku należy do jednego z najbardziej angażujących portali.
Także ogromnym zainteresowaniem cieszyło się wczorajsze wydanie „Wiadomości”, którego średnia widownia wyniosła według NAM 3,1 mln widzów, a według MOR 3 mln widzów łącznie w TVP1 i TVP Info.
Widzowie Jedynki również licznie oglądali transmisję meczu Ligi Mistrzów Paris Saint-Germain – FC Barcelona. Widownia 1/8 Finału wyniosła w TVP1 ponad 2 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności, aż 2,5 mln osób (MOR). Według NAM mecz obejrzało średnio 1,3 mln, a w piku 1,7 mln widzów.
Mecz był również transmitowany na stronie tvpsport.pl i w aplikacji.
*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement
Dane dla grupy 4+