• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Portal TVP.Info i „Wiadomości” cieszą się coraz większym zaufaniem widzów

18:44, 11.03.2021
Portal TVP.Info i „Wiadomości” cieszą się coraz większym zaufaniem widzów!!! pusty LEAD !!!

Prawie 7 mln użytkowników, według Mediapanel, odwiedziło w lutym portal tvp.info, to rekordowy wynik. Z kolei wczorajsze wydanie „Wiadomości” w momencie największej oglądalności obejrzało w TVP1 i TVP Info ponad 3,5 mln widzów według NAM** i 3,3 mln widzów według MOR*. Również według NAM był to najlepiej oglądany program dnia, a TVP1 uzyskała najwyższe udziały spośród wszystkich stacji telewizyjnych, 10,4%.

 
Fot. TVP, Danuta Holecka

W lutym 2021 r. odnotowano najlepszy wynik w historii portalu tvp.info. Internetowy serwis informacyjny Telewizji Polskiej odwiedziło dokładnie 6 968 592 realnych użytkowników, którzy wygenerowali aż 42,4 mln odsłon – wynika z najnowszego badania Mediapanel. To wzrost o ponad 106% w porównaniu do liczby użytkowników w lutym 2020 r.

Coraz więcej czytelników stawia na szybkie, ciekawe i rzetelne informacje i to cieszy. Jestem przekonany, że liczba czytelników naszego portalu nadal będzie rosnąć. Od początku kierowania portalem tvp.info przywiązuję dużą wagę do rozbudowywania treści na stronie, tak by czytelnik mógł znaleźć u nas jak najwięcej informacji z kraju i ze świata, kultury, sportu, biznesu, polityki i rozrywki – w formie tekstowej, graficznej i multimedialnej. Pojawiła się publicystyka, ze stałymi autorami, a od roku działa specjalna podstrona poświęcona fact-checkingowi. Jak widać te działania przynoszą rezultaty. Kolejne rekordy to zasługa przede wszystkim czytelników, ale również całej redakcji, której gratuluję i dziękuję – mówi Samuel Pereira, szef portalu tvp.info.

Portal tvp.info rozpoczął rok 2021 od rekordowego wyniku już w styczniu, kiedy po raz pierwszy odnotował 6,36 mln czytelników i wzrost o ponad 70 procent rok do roku. W lutym trend się utrzymał. Wysokie wyniki tvp.info odnotowuje także w mediach społecznościowych. Zarówno na Twitterze, jak i Facebooku należy do jednego z najbardziej angażujących portali.

Także ogromnym zainteresowaniem cieszyło się wczorajsze wydanie „Wiadomości”, którego średnia widownia wyniosła według NAM 3,1 mln widzów, a według MOR 3 mln widzów łącznie w TVP1 i TVP Info.

Widzowie Jedynki również licznie oglądali transmisję meczu Ligi Mistrzów Paris Saint-Germain – FC Barcelona. Widownia 1/8 Finału wyniosła w TVP1 ponad 2 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności, aż 2,5 mln osób (MOR). Według NAM mecz obejrzało średnio 1,3 mln, a w piku 1,7 mln widzów.

Mecz był również transmitowany na stronie tvpsport.pl i w aplikacji.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NAM – Nielsen Audience Measurement

Dane dla grupy 4+