• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

W weekend widzowie wybrali rozrywkę i seriale w TVP

17:28, 15.03.2021
W weekend widzowie wybrali rozrywkę i seriale w TVP!!! pusty LEAD !!!

W niedzielę, 14 marca 3,4 mln osób obejrzało według MOR* w momencie najwyższej oglądalności kolejny odcinek „Stulecia Winnych”. Sobotni odcinek show TVP2 „The Voice Kids” w momencie najwyższej oglądalności zgromadził ponad 3,4 mln widzów. Udany start miał także premierowy format „Sekretne życie kotów”, którym zainteresowało 1,3 mln widzów. Dwójkową nowość „Moje życie XXL” w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło 1,3 mln widzów (dane MOR). Według NAM** wśród najpopularniejszych programów weekendu, aż 8 z 10 należało do anten TVP. Liderami weekendu była Jedynka i Dwójka.

 
Fot. TVP, "Stulecie Winnych"

Podziel się:  Więcej
W piątek,12 marca z udziałami na poziomie 10,3% i niedzielę z udziałami 8,3% liderem rynku była Jedynka. W sobotę, 13 marca na pierwszym miejscu znalazła się Dwójka, której udziały wyniosły 8,5%.

Według danych NAM najpopularniejszym serialem weekendu było „Stulecie Winnych”, które w TVP1 oglądało średnio 2,8 mln widzów, a udziały wyniosły 17,9%. Według MOR serial zainteresował średnio aż 3,2 mln osób.

Wśród propozycji Jedynki dużym zainteresowaniem widzów cieszył się także premierowy odcinek 3. serii popularnego programu „To był Rok”, według NAM show w niedzielę obejrzało średnio 1,6 mln widzów (11,5%). Średnia dla programu według MOR wyniosła 2,1 mln widzów.

Pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowo – naukowego TVP1 „Sekretne życie kotów”, zobaczyło według MOR średnio 1,1 osób.

Najlepszym programem rozrywkowym weekendu był Dwójkowy „The Voice Kids”, który w sobotę oglądało średnio 2,4 mln widzów, a udziały wyniosły 17,1%. Według MOR etap „Przesłuchania w Ciemno” zobaczyło średnio 2,9 mln widzów.

„Moje życie XXL” – reality show TVP2 w niedzielę zgromadziło widownię na poziomie średnio 900 tys. (dane MOR).

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NAM – Nielsen Audience Measurement