Także wg NAM**
„Cud Życia – Koncert Wielkanocny” przyciągnął do Jedynki najliczniejszą widownię, która w piku wyniosła 3,2 mln widzów, a średnio ponad 3 mln osób przy 21,3% udziałach anteny w paśmie.
Wśród najpopularniejszych propozycji Telewizji Polskiej przygotowanych specjalnie na Święta Wielkanocne znalazły się seriale i programy emitowane w poniedziałek, 5 kwietnia. Wśród nich kolejny odcinek sagi
„Stulecie Winnych”, który zobaczyło według MOR* 2,9 mln osób, a według NAM** 2,6 mln widzów przy 16,5% udziałach, a także główne wydanie
„Wiadomości” z 2,8 mln widownią według MOR*. Według NAM** program przyciągnął 2,5 mln widownię przy 16,7% udziałach.
W Poniedziałek Wielkanocny zmarł uwielbiany przez Polaków piosenkarz Krzysztof Krawczyk. W związku z tym TVP1 pokazała niezwykły film dokumentalny z 2020 roku w reżyserii Krystiana Kuczkowskiego i Michała Bandurskiego
„Krzysztof Krawczyk — całe moje życie”. Ostatni film z udziałem piosenkarza zobaczyło wg MOR* 2,9 mln osób, a wg NAM** 2,4 mln widzów, a udziały Jedynki wyniosły 18,1%.
Szczególne miejsce w przygotowanej na czas Świąt Zmartwychwstania Pańskiego ramówce TVP zajęły transmisje mszy świętych. To już drugi rok, kiedy Telewizja Polska w czasach pandemii koronawirusa zapewniła widzom tak bogatą ofertę programową, zwłaszcza kiedy nie wszyscy wierni mogli osobiście uczestniczyć w uroczystościach Triduum Paschalnego oraz w mszach świętych podczas Świąt Wielkanocnych.
Wśród najliczniej oglądanych transmisji znalazły się:
„Orędzie Abpa Adama Szala na Wielkanoc” 3 kwietnia w TVP1 i TVP Info , które zobaczyło wg NAM** 2,6 mln osób. Tego samego dnia
„Liturgię Wigilii Paschalnej z Sanktuarium Matki Bożej na Jasnej Górze” obejrzało w Jedynce ponad 2 mln osób. Natomiast
„Droga Krzyżowa z Watykanu” z udziałem Papieża Franciszka w Wielki Piątek zgromadziła w TVP1, TVP Info i TVP Polonia według MOR 2,3 mln widzów.
Od 3 do 5 kwietnia rekordowe udziały w ramówce wiosennej odnotowało aż sześć kanałów tematycznych Telewizji Polskiej.
TVP Kobieta w niedzielę, 4 kwietnia uzyskała rekordowe udziały od początku emisji kanału 0,26% w grupach 4+ i 16-59.
TVP Seriale uzyskało najwyższe udziały w niedzielę, 4 kwietnia w trzech grupach wiekowych: 1,96% w grupie 4+, 2,6% w grupie 16-59 i 2,19% w 16-49.
TVP Historia w Poniedziałek Wielkanocny miała najwyższe od 1 marca 2021 udziały: 1,45% w grupie 4+, 1,24% w 16-59 i 0,94% w 16-49.
Również
TVP3 z udziałami 1,38%, 3 kwietnia w grupie 4+ oraz 2 kwietnia z wynikiem 0,71% w grupie 16-59 i 0,66% w 16-49 ustaliła swój rekord.
TVP Kultura 3 kwietnia miała 0,48% udziałów najwięcej w ramówce wiosennej w grupie 4+.
Natomiast
TVP Dokument najwyższe udziały w 4+ zanotował 3 kwietnia, 0,09%.
*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement