Dofinansowanie przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych i edukacyjnych (integracja sensoryczna, logopedyczna, doświadczanie świata, wczesne wspomaganie rozwoju, multimedialna, rewalidacyjno-wychowawcza, terapia ruchowa), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, alpakoterapia, terapia Snoezelen), organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami niepełnosprawności, kolonii i wycieczek dla dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych formach pieczy zastępczej oraz dla dzieci i młodzieży
z rodzin zagrożonych ubóstwem, oraz z innymi dysfunkcjami, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych.
Pieniądze trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i szkół podstawowych.
Dzięki reklamodawcom z pomocy w tym roku skorzysta ponad sześć tysięcy dzieci. W gronie darczyńców, którzy wsparli 28. akcję „Reklama Dzieciom” znalazło się trzynaście firm: CINKCIARZ.PL, GRUPA MASPEX, LIDL, NATUR PRODUKT ZDROVIT, NESTLE POLSKA, POLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA, POLSKIE RADIO, POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE, PROCTER&GAMBLE DS POLSKA, TOTALIZATOR SPORTOWY, USP ZDROWIE, VOLKSWAGEN GROUP POLSKA, ZAKŁADY TŁUSZCZOWE KRUSZWICA.
Więcej informacji na http://www.reklamadzieciom.tvp.pl