Obie „Szanse na sukces” z weekendu majowego (który w związku z nawykami spędzania wolnego czasu przez Polaków w tym okresie nie jest łatwy dla telewizji linearnej, szczególnie w godzinach popołudniowych) osiągnęły też ponadprzeciętne wyniki jeśli chodzi o siłę zatrzymania widzów teleturnieju poprzedzającego „Szansę na sukces” w ramówce, czyli „Koło fortuny”. Wg NAM „Szansa na sukces” z 2 maja (Boys) utrzymała 79% widzów „Koła fortuny”, co jest drugim wynikiem od początku roku, a audycja z 3 maja (J. Pietrzak) utrzymała 77% widzów „Koła fortuny”, co jest czwartym wynikiem w 2021 roku (średnia tegoroczna to 67%).
Według MOR wyniki majowych wydań „Szansy na sukces” były jeszcze lepsze.
Świadczy to o właściwym doborze gości „Szansy na sukces” trafiających w gust i oczekiwania Widzów telewizji publicznej oraz korzystnej dla wyników i prestiżu programu zmianie prowadzącego.