W ten weekend TVP1 uzyskała najwyższe udziały w rynku, które kształtowały się na poziomie: 10,1% w piątek, 9,1% w sobotę oraz 7,4% w niedzielę. Najliczniej obejrzał się odcinek serialu „Ojciec Mateusz”, którego widownia na poziomie 1,9 mln widzów przy udziałach 16,5%, była największą w weekend. Wśród TOP10 programów znalazły się ponadto programy rozrywkowe TVP2 „Koło fortuny” i „Familiada”, serwisy informacyjne TVP1 „Wiadomości” i „Teleexpress” oraz program rozrywkowy „To był rok!”, serial „Barwy szczęścia” i mecz Ligi Narodów w Piłce Siatkowej Mężczyzn Rosja-Polska.
Zwycięskie spotkanie Polaków oglądało w sobotę w TVP1 ponad 1,4 mln widzów, a udziały na poziomie 19,7% zapewniły antenie pozycję lidera pasma. W ramach rozgrywek Polacy rozegrali sześć spotkań, z których pięć wygrali, zajmując pozycję lidera w tabeli.
Kolejnym przeciwnikiem Polaków będzie zespół Bułgarii. Mecz zaplanowany na środę, 9 czerwca na godz. 19.30 będzie transmitowała TVP2, która widzów zaprosi do studia już o godz. 19.20.
Również rekordowy wynik odnotowała w ten weekend TVP Kobieta, która uzyskała w grupie 4+ najwyższe udziały od początku emisji kanału, 0,27%.
Najliczniej obejrzały się magazyn „Ziołowa apteka” (54 tys. widzów przy udziałach 0,67%), koncert „Jak przeżyć wszystko jeszcze raz. The best of Krzysztof Krawczyk” (47 tys. osób przy udziałach 0,59%) oraz „Pytanie na śniadanie”, którego widownia wyniosła 45 tys. osób, a udziały 0,58%.
Od poniedziałku, 7 czerwca w TVP Kobieta zagościła już nowa oferta programowa na lato.