Według NAM widownia inauguracyjnego meczu Polaków podczas Euro zgromadziła w TVP1 prawie 6 mln osób. Z kolei łączna oglądalność meczu na trzech antenach TVP: TVP1, TVP Sport i TVP 4K wyniosła 7,5 mln widzów przy udziałach 62,5%. W momencie największej oglądalności łączna widownia wyniosła aż 9,2 mln osób.
Również wczoraj TVP1 uzyskała rekordowe udziały dnia: 21% w grupie 4+, 22% w 16-59 i 22,8% w grupie komercyjnej 16-49. To najwyższe wyniki anteny od czerwca 2018, kiedy rozgrywane były Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018.
Także udziały TVP Sport, które wyniosły 4,74% w grupie 4+, 5,53% w 16-59 oraz 5,63% w grupie 16-49 były rekordowe od sierpnia 2018 r., tj. od Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce 2018.
Aż 8 najliczniej oglądanych programów wśród TOP10 audycji dnia należało do anten TVP. Obok meczów Euro milionowe widownie odnotowały serwisy informacyjne TVP. „Wiadomości” z widownią 6 mln (MOR) oraz 3,2 mln widzów (NAM), były najliczniej oglądanym serwisem informacyjnym dnia.