Spotkanie reprezentacji Polski z Hiszpanami na UEFA EURO 2020 także według NAM miało najliczniejszą, rekordową od początku mistrzostw widownię. W piku mecz obejrzało w TVP1, TVP Sport i 4K 10,2 mln osób przy udziałach na poziomie 75,4%, a średnio rozgrywki zainteresowały 8,3 mln widzów, a udziały anten wyniosły łącznie 65%.
W rankingu meczów UEFA EURO 2020 rozegranych od 18 do 20 czerwca na drugim miejscu pod względem widowni znalazło się spotkanie Anglia – Szkocja. Według MOR mecz obejrzało w TVP1 i TVP Sport średnio 4,8 mln, a według NAM transmisja zgromadziła w TVP1, TVP Sport i 4K 2,9 mln widzów. Łącze udziały anten wyniosły 25,5%.
W niedzielę 20 czerwca w Mrągowie odbył się pierwszy koncert w ramach
„Wakacyjnej Trasy Dwójki”. Według MOR w momencie najwyższej oglądalności widownia tego muzycznego wydarzenia wyniosła 2,3 mln osób, a średnio 1,7 mln. Według NAM koncert z Mrągowa przyciągnął do Dwójki w piku 2 mln osób, a średnio 1,2 mln widzów przy udziałach 12%.
W załączeniu najliczniej oglądane programy Telewizji Polskiej od 18 do 20 czerwca 2021.
*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement