Wśród najpopularniejszych pozycji weekendu znalazły się mecze Euro 2020 transmitowane na antenach Telewizji Polskiej. Według NAM w piątek, 2 lipca spotkanie Belgia – Włochy zgromadziło w TVP1, TVP Sport i TVP 4K średnio 4,3 mln osób przy łącznych udziałach 35,7%. Tego dnia najwyższe od początku roku udziały dzienne 4,96% uzyskało TVP Sport. Na drugim miejscu znalazł się mecz rozgrywany w sobotę, 3 lipca pomiędzy Anglią a Ukrainą. To spotkanie według MOR przyciągnęło do Jedynki i TVP Sport łącznie 5,7 mln osób, a w piku 6,6 mln widzów. Z kolei według NAM mecz w TVP1, TVP Sport i TVP 4K obejrzało średnio 3,6 mln osób przy udziałach 32,4%.
W niedzielę, 4 lipca hitem dnia był koncert Wakacyjnej Trasy Dwójki w Żywcu. Muzyczne wydarzenie obejrzało w TVP2 według MOR średnio ponad 2 mln widzów, a według NAM 1,6 mln widzów przy udziałach na poziomie 14,1%.
*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement