W niedzielę, 24 października aż 3,6 mln widzów zgromadził program rozrywkowy
„Rolnik szuka żony” (TVP1) uzyskując 26,1% udziałów — to najliczniejsza widownia weekendu oraz rekordowy wynik programu w tym sezonie. Wśród programów rozrywkowych największą widownię w sezonie odnotował też
„The Voice of Poland” (TVP2). Widownia „Bitwy” w sobotę, 23 października wyniosła prawie 2 mln widzów, zapewniając antenie udziały na poziomie 14,8%.
Także
„Familiada” (TVP2), którą obejrzało 24 października 1,8 mln osób, odnotowała rekord w sezonie. Udziały programu wyniosły 18,5%. Z kolei przeniesiony 3 października do TVP1
„You can dance — Nowa generacja” zgromadził ponad milion widzów — najwięcej w Jedynce (udziały 8,8%).
Wśród seriali na pozycji lidera uplasował się
„Ojciec Mateusz” z widownią 2,2 mln widzów w piątek, 22 października (udziały 16,1%). To najliczniej oglądany premierowy odcinek serialu w tym roku. W TOP10 programów weekendu nie zabrakło popularnego serialu
„Wojenne dziewczyny” z widownią 1,8 mln widzów i udziałami 12,5%. Najwyższą widownię w sezonie uzyskały natomiast
„Kozacka miłość” w TVP2 (1,5 mln widzów i 12,2% udziałów) oraz
„Komisarz Alex” w TVP1 (1,5 mln widzów i 10,5% udziałów).