Cieszymy się, że od dziesięciu lat program „The Voice of Poland” umożliwia muzyczny rozwój wielu utalentowanym wokalistkom i wokalistom w Polsce. Program angażuje i daje niepowtarzalną możliwość podjęcia debaty na temat muzyki milionom Polaków zasiadających co tydzień przed telewizorami, którzy tym samym stają się „piątym trenerem The Voice of Poland”. Widzowie licznie dzielą się swoimi opiniami na temat występów artystów nie tylko w social mediach, ale także za pośrednictwem SMS-ów wysyłanych w etapie Live. Wyjątkowe talenty oraz obsada trenerska emitowanej obecnie edycji przyczyniły się do sukcesu 12. edycji „The Voice of Poland” – mówi Anna Cyzowska, szefowa Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy w TVP.
W trwającym obecnie sezonie „The Voice of Poland” najwięcej widzów według MOR* zgromadził odcinek 6 listopada. Widownia w grupie 4+ wyniosła wtedy 2,6 mln widzów, a w momencie największej oglądalności ponad 3 mln osób. Z kolei według NAM najliczniej obejrzał się odcinek 10 października, który oglądało prawie 2 mln widzów, w piku 2,3 mln osób.
W tym sezonie uczestnikami opiekują się Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk, Sylwia Grzeszczak oraz Tomson i Baron z Afromental, którzy w roli trenerów odkrywają coraz to nowe walory głosowe swoich podopiecznych. Do finału doprowadzą jednak tylko tych najlepszych. W odcinkach Live na ostateczny werdykt trenerów mają wpływ również widzowie, którzy w trakcie programu mogą głosować drogą SMS-ową.
Kolejny odcinek na żywo „The Voice of Poland” już w sobotę o godz.20.00 w TVP2.