• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Seriale i rozrywka w TVP najliczniej oglądane w weekend

16:07, 22.11.2021
Seriale i rozrywka w TVP najliczniej oglądane w weekend!!! pusty LEAD !!!

W niedzielę, 21 listopada kolejny odcinek show „Rolnik szuka żony” według MOR* w momencie najwyższej oglądalności obejrzało 4,1 mln widzów, a średnio 3,8 mln osób. Był to najliczniej oglądany program telewizyjny weekendu. Ponadto Jedynka była liderem piątku wśród wszystkich stacji telewizyjnych z udziałami 10,3%.

 
"Rolnik szuka żony", foto: P. Matey

Podziel się:  Więcej
Także według NAM** program „Rolnik szuka żony” zainteresował najliczniejszą grupę widzów, niedzielny odcinek obejrzało 3,6 mln widzów przy udziałach 26,1%.

Rekordowe udziały 2,2% zanotował w niedzielę, 21 listopada kanał TVP Seriale. Był to najlepszy wynik anteny od lutego 2021. Najliczniejszą widownię zgromadził serial „Czterej pancerni i pies” – 383 tys. widzów i 4,2% udziałów. W TOP3 znalazły się również: „Ojciec Mateusz” i „Janosik”.

Ponadto od piątku do niedzieli liderem wśród wszystkich kanałów informacyjnych było TVP Info, uzyskując 5,5% udziałów w piątek, 4,7% w sobotę i 4,2% w niedzielę.

W weekend rekordy oglądalności zanotowały:


„Ojciec Mateusz”
TVP1 – 19 listopada widownia serialu wyniosła 2,3 mln widzów (udziały 17,3%) – najlepszy wynik od stycznia 2021;

„Na sygnale” TVP1 –19 listopada widownia serialu wyniosła 1,4 mln widzów (udziały 11,2%) – najlepszy wynik od kwietnia 2021;

„Koło fortuny” TVP2 –21 listopada widownia teleturnieju wyniosła 2 mln (udziały 18,5%) - najlepszy wynik od maja 2021;

„Kozacka miłość” TVP2 –19 listopada widownia serialu wyniosła 1,7 mln widzów (udziały 13%) – najlepszy wynik od maja 2021;

„Va banque” TVP2 –19 listopada widownia teleturnieju wyniosła 1,6 mln widzów (udziały 13%) – najlepszy wynik od lutego 2021;

„Postaw na milion” TVP2 –20 listopada widownia teleturnieju wyniosła ponad milion widzów (udziały 8,3%) – najlepszy wynik marca 2021.

 

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NAM – Nielsen Audience Measurement