• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Oferta TVP1 najchętniej wybierana w weekend

15:21, 20.12.2021
Oferta TVP1 najchętniej wybierana w weekend!!! pusty LEAD !!!

W niedzielę, 19 grudnia 4,9 mln widzów według MOR* zgromadził w momencie największej oglądalności w TVP1, TVP Polonia i TVP ABC koncert Eurowizji Junior 2021. Jedynka była liderem wśród wszystkich anten telewizyjnych w piątek, 17 grudnia uzyskując udziały na poziomie 10,2 % oraz w niedzielę z udziałami 9,6%.

 
Sara James. Fot. EBU/ANDRES PUTTING

W weekend aż 7 na 10 najliczniej oglądanych programów należało do TVP, w tym program informacyjny „Wiadomości”, który zgromadził w TVP1 według MOR 3,5 mln widzów, a według NAM 3,3 mln osób przy udziałach anteny 18,04%.

Transmisję 19. Konkursu Eurowizja Junior 2021 w Paryżu obejrzało łącznie na trzech antenach: TVP1, TVP Polonia i TVP ABC, według MOR średnio 2,9 mln osób. Według NAM średnia widownia koncertu wyniosła 2,7 mln osób przy udziałach 18,61%, a w piku 4,7 mln widzów. Występ Sary James z piosenką „Somebody” zgromadził łącznie 2,3 mln osób (MOR) i 2,2 mln widzów według NAM.

W sobotę 18 grudnia finał programu „Szansa na sukces. Opole 2022” w Dwójce i wygraną Franciszka Barnowskiego śledziło średnio według MOR 1,6 mln widzów, a według NAM 1,7 mln osób przy 12,6% udziałach anteny. Program był liderem pasma.

Emitowany w niedzielę, 19 grudnia w Jedynce reportaż „Holding” o powstaniu TVN obejrzało 1,6 mln widzów (MOR), a według NAM 1,4 mln osób przy udziałach 9,32%.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej **NAM – Nielsen Audience Measurement