• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Maryla. Tak kochałam” i „Rolnik szuka żony” świątecznymi hitami Telewizji Polskiej

16:37, 27.12.2021
„Maryla. Tak kochałam” i „Rolnik szuka żony” świątecznymi hitami Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

W sobotę, 25 grudnia najliczniejszą widownię zgromadził wyemitowany w TVP1 film dokumentalny „Maryla. Tak kochałam”, który w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało 3,6 mln osób. W TOP10 programów świątecznego weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej. TVP1 25 grudnia z udziałami 11,2% i 26 grudnia z udziałami 9,92% było liderem oglądalności.

 
Kadr z filmu "Maryla. Tak kochałam"

W Wigilię, 24 grudnia najliczniejszą widownię uzyskał koncert „Wielkie Kolędowanie we Lwowie”, który w Jedynce obejrzało według NAM** 1,7 mln osób przy 17,5% udziałach. Natomiast „Orędzie apba Tadeusza Wojdy na Boże Narodzenie” obejrzało 1,6 mln widzów, a udziały anteny wyniosły 15,2%.

25 grudnia, hitem dnia okazał się film dokumentalny w reż. Michała Bandurskiego i Krystiana Kuczkowskiego „Maryla. Tak kochałam”. Średnia widownia wyniosła 3,3 mln osób według MOR, a według NAM 2,8 mln widzów przy udziałach 21,6%.

Świetny wynik uzyskał wyemitowany 26 grudnia specjalny odcinek ulubionego przez widzów programu „Rolnik szuka żony”, który według NAM w piku zgromadził ponad 3 mln osób, a średnio 2,9 mln widzów, co pozwoliło uzyskać udziały na poziomie 20,2%.

Wśród seriali Telewizji Polskiej emitowanych podczas świątecznego weekendu widzowie najchętniej wybierali premierowe odcinki III sezonu „Zniewolonej” w TVP1.  Najliczniejszą widownię zgromadził 26 grudnia odcinek, który według MOR zobaczyło ponad 2 mln osób, według NAM 1,9 mln widzów przy udziałach 12,9%.

W Święta kanały tematyczne TVP również osiągnęły swoje najwyższe udziały: 26 grudnia TVP Historia uzyskała 1,8% udziałów. 25 grudnia TVP Rozrywka miała udziały na poziomie 0,64%, a TVP Polonia na poziomie 0,51%. Były to najlepsze wyniki tych kanałów od września 2021 roku. 

 

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NAM – Nielsen Audience Measurement