• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Widzowie wybrali „Sylwestra Marzeń z Dwójką”

11:46, 01.01.2022
Widzowie wybrali „Sylwestra Marzeń z Dwójką”!!! pusty LEAD !!!

Szóste zwycięstwo Telewizji Polskiej, w tym piąte pod Tatrami. W piątek, 31 grudnia w momencie najwyższej oglądalności 8,14 mln widzów obejrzało według MOR* „Sylwestra Marzeń z Dwójką”. W zimowej stolicy Polski w Zakopanem Nowy Rok  przywitały tysiące osób, a przed telewizorami z TVP2 i TVP Polonia średnio 6,1 mln widzów. 

 
Sylwester Marzeń z Dwójką. Foto: AKPA

Podziel się:  Więcej
Na Równi Krupowej wystąpiło ponad 30 najlepszych polskich i zagranicznych wykonawców. Jason Derulo, gwiazda sylwestrowego koncertu, wśród wielu hitów zaprezentował wyjątkową piosenkę napisaną w trudnym czasie pandemii. Na scenie w Zakopanem wystąpili też: Julio Iglesias Junior, Maryla Rodowicz, Daria, Zenon Martyniuk, Roxie Węgiel, Sara James, Sławomir, Thomas Anders, Senhit, Boys, Piękni i Młodzi, Rafał Brzozowski, Karolina Stanisławczyk, Weekend, The Music From ABBA - Arrival From Sweden, Mig, Kuba Szmajkowski, Francesco Monte, Milano, Odessa Band, Defis, Classic, Baciary, Playboys oraz Piotr Kupicha, Maja Hyży  i Staszek Karpiel-Bułecka.  

Dzięki gwiazdom wydarzenia, ale też nowoczesnej, multimedialnej scenie „Sylwester Marzeń z Dwójką” był spektakularnym widowiskiem podczas, którego publiczność mogła podziwiać występy kilkudziesięciu najlepszych tancerzy w Polsce w przygotowanych specjalnie na sylwestrową noc choreografiach, ponad 1000 metrów kwadratowych ekranów LED, około 1500 świateł i laserów. Wyjątkowa scenografia przeniosła widzów w świat zimowej krainy.   

Telewizja publiczna, w czasie pandemii zapewniła doskonałą, bezpieczną rozrywkę, a przestrzegając limitów reżimu sanitarnego stworzyła największy multimedialny koncert plenerowy.   

Imprezę w Zakopanem poprowadzili: Małgorzata Tomaszewska, Izabella Krzan, Ida Nowakowska, Tomasz Kammel, Rafał Brzozowski oraz Norbi.  

Partner Strategiczny: Totalizator Sportowy. Partnerzy Główni: PKN Orlen, Tauron, Dolina Noteci i Mlekovita Partnerzy: PZU, miasto Zakopane, Polska Organizacja Turystyczna i oraz PKP Intercity. Patron medialny: Super Express

 * Model Oglądalności Rzeczywistej