• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Nowości TVP wśród najliczniej oglądanych programów weekendu

17:16, 10.01.2022
Nowości TVP wśród najliczniej oglądanych programów weekendu!!! pusty LEAD !!!

W sobotę, 8 stycznia ponad 2,8 mln widzów (MOR*) oraz 2,5 mln widzów (NAM**) zgromadził w momencie największej oglądalności w TVP2 premierowy odcinek „The Voice Senior”. Z kolei serial TVP1 „Zniewolona” w niedzielę, 9 stycznia obejrzało w piku prawie 2 mln widzów (MOR, NAM). Obie nowości TVP znalazły się w TOP10 programów weekendu. Według NAM TVP1 była liderem w czwartek, 6 stycznia oraz piątek, 7 stycznia, a kanały tematyczne TVP Seriale i TVP Kobieta odnotowały w ten weekend rekordowe wyniki.

 
"The voice Senior" fot. J.Bogacz, TVP

Od 6 do 9 stycznia, obok serwisów informacyjnych TVP („Teleexpressu” i „Wiadomości”), serialu „Ojciec Mateusz” i teleturnieju „Koło fortuny”, w TVP10 najliczniej oglądanych programów znalazły się dwie nowości ramówki zimowej. Kolejny odcinek nowej edycji programu rozrywkowego „The Voice Senior” zgromadził 8 stycznia 2,4 mln widzów (MOR) oraz 2 mln widzów (NAM), przy udziałach 15%. Widownia programu w trakcie emisji zagwarantowała antenie pozycję lidera pasma.

Z kolei wśród nowości TVP1, najliczniej obejrzał się serial „Zniewolona”. Ósmy odcinek serialu wyemitowany w niedzielę, 9 stycznia zobaczyło według MOR ponad 1,9 mln widzów oraz 1,85 mln widzów według NAM, przy udziałach 13,8%. Jedynka była wtedy liderem pasma. Według NAM TVP1 uzyskała również najwyższe dzienne udziały w czwartek, 6 stycznia oraz piątek, 7 stycznia, które wyniosły odpowiednio 9,3% oraz 9,4%.

Ten weekend okazał się również rekordowy dla kanałów tematycznych Telewizji Polskiej. W niedzielę, 9 stycznia TVP Seriale uzyskało udziały na poziomie 2,38% w grupie 4+ oraz 2,61% w grupie 16-59, najwyższe od lutego 2021 r. Najliczniej widzowie obejrzeli odcinek serialu „Czterej pancerni i pies” – widownia wyniosła ponad 420 tys., a udział 4,6%.

Z kolei TVP Kobieta w piątek, 7 stycznia odnotowała najwyższe wyniki od wejścia na rynek. Po raz pierwszy antena uzyskała tak wysokie udziały we wszystkich grupach wiekowych. W grupie 4+ było to 0,44%, w grupie 16-59 udziały wyniosły 0,42%, a wśród najmłodszej grupy komercyjnej antena uzyskała wynik 0,40%. Hitem dnia okazał się popularny grecki serial obyczajowy „Dzikie pszczoły”, którego widownia wyniosła 114 tys., a udziały prawie 1% (NAM).