W weekend liderem wśród wszystkich anten telewizyjnych według NAM zostało
TVP INFO, uzyskując najwyższe dzienne udziały: 9,5% w piątek, 11,2% w sobotę oraz 10,2% w niedzielę. Sobotnie udziały kanału informacyjnego Telewizji Polskiej były najwyższe od wejścia TVP INFO na rynek, czyli od października 2007 roku.
Najliczniejszą widownię w TVP INFO zgromadziło piątkowe, specjalne wydanie
„Teleexpressu”, serwis poświęcony rosyjskiej inwazji na Ukrainę, 25 lutego obejrzało 1,6 mln widzów przy udziałach 12,3%.
W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu na pierwszym miejscu znalazło się wydanie
„Wiadomości”, które w niedzielę, 27 lutego w TVP1 według NAM zobaczyło średnio 3 mln widzów, przy udziałach 19,3%. Był to najwyższy wynik programu w tym roku.
Koncert
„Solidarni z Ukrainą” oglądało średnio w TVP1 i TVP Polonia według MOR 2,4 mln osób, a według NAM 2,2 mln widzów (udziały 15,3%). Koncert był retransmitowany także w TVP Kobieta.
Zainteresowaniem widzów cieszył się także premierowy odcinek nowej edycji
„The Voice Kids”, który w sobotę, 26 lutego obejrzało średnio 2 mln widzów (dane MOR) oraz 1,8 mln widzów (dane NAM), udziały kształtowały się na poziomie 14,5%.